Chroot.ro

Întrebări Frecvente

Acasă » Întrebări Frecvente »  » Migrare gratuită conturi de găzduire

Migrare gratuită conturi de găzduire

Chroot oferă pentru noii clienți migrarea gratuită a contului lor de la un alt furnizor în următoarele condiții:

  • aveți acces la cPanel la fostul furnizor
  • ați achitat serviciul achizitionat în care doriți să faceți migrarea

Ce trebuie să faceți?

Deschideți un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (https://www.chroot.ro/login) în care introduceți urmatoarele date:

  • datele de autentificare în cPanel 
  • permisiunea expresă de a accesa aceste date în scopul mutării

IMPORTANT:

  • Chroot va migra întregul cont de cPanel așa cum este la fostul furnizor (fișiere, baze de date, email-uri cu configurările existente)
  • Eventuale disfuncționalități ulterioare migrării pot apărea ca urmare a unor incompatibilități între configurările serverului vechi cu cel nou, caz în care clientul trebuie să solicite prin tichet de asistență deschis din contul de client Chroot identificarea acestor probleme și remedierea lor. Totuși, Chroot nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale probleme persistente datorate acestor configurări sau a vicierii anterioare a conținutului migrat.
  • Pentru buna funcționare a citirii și trimiterii de email-uri, vă recomandăm verificarea configurărilor existente pentru clientul de email folosit (nume utilizator, servere intrare/ieșire, porturi)
  • În eventualitatea în care IP-ul dvs. este blocat ulterior migrării (la accesarea site-ului primiți eroarea: Conexiunea dvs. a fost blocată de Firewall ...) vă rugăm să citiți următorul material pentru a-l debloca: https://www.chroot.ro/intrebari-frecvente/77-deblocare-adresa-ip)

Printează acest articol

© 2018 S.C. Chroot Network S.R.L. Toate drepturile rezervate proprietarului.
Termeni și Condiții de Utilizare | Despre Cookie | A.N.P.C. | SOL
Toate prețurile sunt afișate în Euro (€) și nu conțin TVA 19%.