Chroot.ro

Întrebări Frecvente

  • Adresă IP dedicată, ce beneficii am?

    De ce este benefic să am o adresă IP dedicată? Când vine vorba despre găzduirea unui domeniu pe un server partajat, există un semn de întrebare: Este necesar să am o adresa de IP dedicată doar contului meu ? De ce nu o adresă de IP partajată cu celelalte conturi ? Folosind o adresă IP dedicată beneficiați de urmatoarele avantaje, dar ce este o adresă IP ? Ce este o adresă IP ? Acronimul IP vine de la Internet Protocol și definește adresele IP unice alocate fiecarui calculator ...
  • Am achizitionat o licenta cPanel, cum il instalez?

    Pentru a putea instala cPanel pe un server este suficient sa rulaţi urmatoarea comanda :cd /home && curl -o latest -L https://securedownloads.cpanel.net/latest && sh latestDurata de instalare depinde de resursele serverului şi poate fi între 3 si 6 ore.
  • Backup folosind JETBACKUP din cPanel

    Pentru descărcarea unui backup complet al contului dvs. de găzduire de la Chroot puteti folosi secțiunea JETBACKUP din cPanel.1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel2. Click pe Full Account Backups 3. Alegeți care backup doriți să îl descărcați și click pe Generate DownloadBackup-ul va fi pregătit pentru download. Vă rugăm să aveți în vedere că acest proces poate să varieze în funcție de dimensiunea contului de găzduire.4. Descărcați backup-ul 
  • Care sunt beneficiile utilizării Railgun?

    Website-urile care folosesc Railgun resimt o îmbunătățire de 143% a timpului total de încărcare a codului HTML și o scădere cu 90% a timpului de răspuns al site-ului (Time To First Byte - TTFB - responses).
  • Cât costă Railgun?

    Chroot a încheiat un parteneriat cu CloudFlare pentru a face Railgun atât accesibil dar și ușor de folosit. Dacă vei dori să achiziționezi Railgun direct de la CloudFlare, te va costa 200$/lună. Însă, datorită parteneriatului pe care l-am încheiat cu CloudFlare, noi oferim Railgun clienților noștri în mod GRATUIT.
  • Ce este Railgun?

    Railgun e o tehnologie de optimizare WAN pe care o oferim clienților noștri în cadrul parteneriatului pe care îl avem cu compania CloudFlare. Tehnologia Railgun de la CloudFlare îmbunătățește considerabil afișarea paginilor care nu au fost memorate în cache. În timp ce CloudFlare salvează în cache 65% din resursele necesare pentru a construi o pagină, restul de 35% nu pot fi salvate în cache deoarece acestea sunt generate dinamic sau sunt marcate ca și „do not cache”. Aceste 35% reprezintă ...
  • Ce fel de site-uri pot folosi Railgun?

    Orice site web poate beneficia de avantajele folosirii Railgun, în special cele cu conținut dinamic.
  • Ce pot face dacă providerul meu blochează portul 25 ?

    Dacă portul 25 este blocat de providerul Dumneavoastă, puteți folosi porturile alternative 26,2525 sau să setați conexiunea pe mod SSL, port 465
  • Ce se întâmplă dacă am probleme cu activarea Railgun?

    În cazul în care întâmpini probleme la activarea Railgun, te rugăm să ne contactezi deschizând un tichet de suport (click aici) sau sunând la 0731 247 668 de luni până vineri, între orele 10:00 și 17:00.
  • Cum accesez SSH contul de găzduire?

    Dacă pachetul de găzduire ales are ca opțiune acces SSH este necesar sa deschideți un tichet de suport și să ne comunicați adresa IP de la care se va face accesarea.Pachetele de găzduire cu acces SSH sunt destinate în mod special companiilor dar și specialiștilor IT iar pentru acces este necesară o adresă IP statică.Dacă pentru un cont se va solicita în mod repetat adaugarea de adrese IP dinamice, această operațiune poate fi tarifată suplimentar conform tarifelor pentru serviciile adiționale.
  • Cum activez Railgun pentru site-ul meu?

    Pentru a activa Railgun tot ceea ce trebuie să faci, este să te loghezi în contul tău de cPanel. Pentru mai multe detalii, te rugăm să dai click aici.
  • Cum adaug un domeniu in fisierul hosts ?

    Cum adaug un domeniu in fisierul hosts al calculatorului ?Windows Deschideti aplicatia Notepad iar de la File->Open deschideti fisierul Hosts pe care il gasiti dupa cum urmeaza : Windows 95/98/Me:  c:\windows\hosts  Windows NT/2000/XP Pro:  c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts Windows XP Home: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts Windows Vista/7/8: c:\windows\system32\drivers\etc\hostsDaca nu puteti edita fisierul, va trebui sa va logati cu ...
  • Cum beneficiez de Asistență Tehnică?

    Metodele prin care acordăm asistență tehnică clienților noștri sunt:   1. NON-STOP prin tichete de asistență ; 2. De Luni până Vineri în intervalul orar 10 și 18 la numărul de telefon afișat sau prin interfata de LiveChat .3. Accesand serverul de IRC irc.lug.ro parte a asociatiei ProLinux si intrand pe canalul de IRC #chroot   SFAT: Înaine de a contacta unul dintre operatorii noștri puteți accesa secțiunea de Întrebări Frecvente a site-ului ...
  • Cum folosesc JETBACKUP din cPanel?

    Pentru că siguranța datelor stocate pe serverelor noastre ne preocupă permanent, am implementat în cPanel o soluție care vă oferă posibilitatea de a avea tot timpul la îndemână arhive realizate pentru contul dvs. 1. Cum descarc un backup complet pentru contul de găzduire?2. Cum descarc arhiva de emailuri?3. Cum descarc un backup cu fisierele site-ului meu?4. Cum descarc din backup bazele de date a ale site-ului meu?
  • Cum funcționează Railgun?

    Railgun inițiază o conexiune sigură între rețeaua CloudFlare și serverul tău de origine prin care se transmit doar diferențele de la ultima interogare. E oarecum similar cu modul în care funcționează encoding-ul video. Markup-ul website-urilor nu se modifică așa frecvent de la o interogare la alta. În loc să transfere întreaga interogare de la CloudFlare la serverul de origine, Railgun va transfera doar diferențele care au apărut între cele 2 interogări. Aceasta reduce utilizarea de bandă, ...
  • Cum permit accesul Chroot pe serverul meu ?

    Pentru a vă putea oferi asistență tehnică trebuie să permiteți accesul de la adresa 86.105.155.130 și să adăugați cheia noastră publica pentru autentificarea SSH : ssh-rsa ...
  • Cum se poate face backup la o bază de date MySQL?

    Sigur, un backup la o bază de date poate fi efectuat din cPanel-ul asociat contului Dvs. de Web Hosting urmând acești pași:   1. Trebuie să vă autentificați în cadrul cPanel, apoi să căutați iconul de Backup din secțiunea Fișiere/Files. Faceți click pe el. 2. La paragraful Databases faceți click pe numele bazei de date la care doriți să efectuați un backup 3. Salvați fișierul ce se va descărca într-o locație sigură la Dvs. pe calculatorul personal.   În acest mod ați reușit să faceți ...
  • Dacă nu sunt un client CloudFlare, pot folosi Railgun?

    Nu. Trebuie să fii client CloudFlare pentru a folosi Railgun.
  • Deblocare adresă IP

    Pentru a putea debloca o adresă IP este suficient sa vă logați in contul de client de pe adresa IP blocata iar deblocarea se va face in mod automat.Daca doriți să deblocați manual o adresă IP, trebuie sa va logați in contul de client si sa accesați din meniu butonul "Firewall" și sa urmați pașii indicați în pagină.
  • Descărcare arhiva mailuri din backup (cu JETBACKUP)

    Pentru a descărca un backup al unui cont de email trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe Email Backups 2. Alegeți contul de email si data arhivei pe doriți să o descărcați și click pe Generate Download3. După ce se generează arhiva, descărcați backup-ul dând click pe Download
  • Descărcare backup fișiere folosind JETBACKUP din cPanel

    Pentru a descărca un backup doar al fișierelor trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe File Backups 2. Alegeți care backup doriți să îl descărcați și click pe File Manager3. Alegeți (bifați) fișierele pe care doriți să le descărcați și click pe Download Selected FilesPuteti opta pentru a descărca un întreg folder (de ex. public_html) sau partial (de ex. public_html/site/folder)4. Descărcați backup-ul 
  • Descărcare baze de date din backup (cu JETBACKUP)

    Pentru a descărca un backup doar al fișierelor trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe Database Backups 2. Alegeți care baza de date doriți să îl descărcați și click pe Generate Download3. După ce se generează arhiva, descărcați backup-ul dând click pe Download
  • KVM VPS: Connection closed by

    Daca puteti da ping catre server dar in schimb pe ssh primiti eroarea "Connection closed by [VPS IP]", accesati VPS-ul prin VNC si verificati /var/log/auth.log sau /var/log/secure, dupa urmatoarea eroarea: error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_rsa_key error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_dsa_key error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_ecdsa_key In acest caz folositi comenzile de mai jos pentru rezolvarea problemei : ssh-keygen -b 1024 -t rsa -f ...
  • Mesajele mele ajung in SPAM. Ce pot sa fac?

    În cazul în care mesajele trimise de pe un cont găzduit la Chroot ajung în SPAM la destinatar trebuie mai întâi să verificați dacă în cPanel, secțiunea Email > Authentication/Autentificare aveți activate opțiunile DKIM și SPF. În cazul în care acestea nu sunt active, vă rugăm să le activați. Puteți deschide și un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (accesibil la https://www.chroot.ro/login) și să ne dați mai multe informații legate de problemă cu cazuri concrete (mesaj ...
  • Mi se afișează o eroare pe site și cred că Railgun este cauza. Ce trebuie să fac?

    Dacă folosești Railgun prin cPanel, îl poți dezactiva din panoul de control. În caz contrar, loghează-te în contul tău CloudFlare, accesează secțiunea Performance Settings și dezactivează de acolo Railgun. Te rugăm să raportezi cât mai detaliat problema aici (în engleză).
  • Modificare nameservere

    Accesați https://www-apps.rotld.ro/domadmin/cgi-bin/login?lang=ro Introduceți datele de autentificare Nume Domeniu Parolă Codul de verificare AȚI UITAT DETALIILE DE AUTENTIFICARE?În cazul în care nu vă amintiți datele de autentificare solicitați o resetare de parole dând click pe Resetare Parolă? (https://www-apps.rotld.ro/domadmin/cgi-bin/pwrcv?lang=ro) Adăugați numele site-ului și codul de verificare Verificați-vă emailul indicat in mesajul de răspuns de la RoTLD (ex.: ...
  • Nu pot trimite mail folosind Outlook2007 dupa instalare sau upgrade la Windows 10

    In cazul in care aveti instalat Windows 10 (posibil si pentru 8 si 8.1) si nu reusiti sa trimiteti mail folosind Outlook 2007 (primiti eroare Sending' reported error (0x800CCC13) : 'Cannot connect to the network. Verify your network connection or modem.') iar datele de configurare pentru Outlook sunt corecte va rugam sa apelati la urmatoarea solutie: Click dreapta pe butonul de Start din Windows si alegeti Command Prompt (Admin). Daca nu gasiti aceasta optiune, trebuie sa alegeti: ...
  • Pot să trimit email dar nu pot să primesc

    Dacă providerul Dumneavostră furnizează servicii dual-stack (IPv4 - IPv6) şi nu puteţi trimite email folosit Outlook, Thunderbird sau orice altă aplicaţie vă recomandăm să schimbaţi setările de conectare a clientului de email în 4.sX.chroot.ro (exemplu: 4.s2.chroot.ro), in acest fel veţi accesa serviciile doar pe protocolul IPv4.
  • Reamintește-mi, ce este CloudFlare?

    CloudFlare e un serviciu externalizat (third party service) pe care Chroot îl oferă clienților săi. CloudFlare oferă un plus de performanță și securitate website-urilor. CloudFlare deține și gestionează o rețea internațională unde stochează automat conținut static, filtrează traficul malware și ajută site-urile la trecerea cu succes peste perioadele cu maxim de vizitatori care solicită suplimentar și altfel ar duce la blocare serviciul de găzduire. În medie, un site se va încărca de două ...
  • Se face backup de date la chroot.ro?

      Răspunsul la această întrebare este Da, noi cei de la chroot.ro facem backup zilnic și lunar al conturilor de Web Hosting. Clientii sunt și ei însă obligați la rândul lor să-și facă backup pentru a evita situațiile neplacute. Pentru acest lucru Dvs. ca și client puteți folosi instrumentele de backup prezente în cadrul cPanel, secțiunea Backups.
© 2018 S.C. Chroot Network S.R.L. Toate drepturile rezervate proprietarului.
Termeni și Condiții de Utilizare | Despre Cookie | A.N.P.C. | SOL
Toate prețurile sunt afișate în Euro (€) și nu conțin TVA 19%.