De ce este benefic să am o adresă IP dedicată?
Când vine vorba despre găzduirea unui domeniu pe un server partajat, există un semn de întrebare: Este necesar să am o adresa de IP dedicată doar contului meu ? De ce nu o adresă de IP partajată cu celelalte conturi ? Folosind o adresă IP dedicată beneficiați de urmatoarele avantaje, dar ce este o adresă IP ?
Ce este o adresă IP ?
Acronimul IP vine de la Internet Protocol și definește adresele IP unice alocate fiecarui calculator ...
Pentru a putea instala cPanel pe un server este suficient sa rulaţi urmatoarea comanda :cd /home && curl -o latest -L https://securedownloads.cpanel.net/latest && sh latestDurata de instalare depinde de resursele serverului şi poate fi între 3 si 6 ore.
În anumite cazuri este posibil ca serverul virtual achiziţionat să nu arate prezinte întreg spaţiul alocat.Soluţia este să rulaţi comanda:resize2fs /vda1În cazul în care resize2fs nu este disponibil acesta se poate instala prin:CentOS:yum -y install e2fsprogsDebian/Ubuntu:apt-get -y install e2fsprogs
Pentru descărcarea unui backup complet al contului dvs. de găzduire de la Chroot puteti folosi secțiunea JETBACKUP din cPanel.1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel2. Click pe Full Account Backups 3. Alegeți care backup doriți să îl descărcați și click pe Generate DownloadBackup-ul va fi pregătit pentru download. Vă rugăm să aveți în vedere că acest proces poate să varieze în funcție de dimensiunea contului de găzduire.4. Descărcați backup-ul
Website-urile care folosesc Railgun resimt o îmbunătățire de 143% a timpului total de încărcare a codului HTML și o scădere cu 90% a timpului de răspuns al site-ului (Time To First Byte - TTFB - responses).
Chroot a încheiat un parteneriat cu CloudFlare pentru a face Railgun atât accesibil dar și ușor de folosit. Dacă vei dori să achiziționezi Railgun direct de la CloudFlare, te va costa 200$/lună. Însă, datorită parteneriatului pe care l-am încheiat cu CloudFlare, noi oferim Railgun clienților noștri în mod GRATUIT.
Railgun e o tehnologie de optimizare WAN pe care o oferim clienților noștri în cadrul parteneriatului pe care îl avem cu compania CloudFlare.
Tehnologia Railgun de la CloudFlare îmbunătățește considerabil afișarea paginilor care nu au fost memorate în cache. În timp ce CloudFlare salvează în cache 65% din resursele necesare pentru a construi o pagină, restul de 35% nu pot fi salvate în cache deoarece acestea sunt generate dinamic sau sunt marcate ca și „do not cache”. Aceste 35% reprezintă ...
În cazul în care întâmpini probleme la activarea Railgun, te rugăm să ne contactezi deschizând un tichet de suport (click aici) sau sunând la 0731 247 668 de luni până vineri, între orele 10:00 și 17:00.
Dacă pachetul de găzduire ales are ca opțiune acces SSH este necesar sa deschideți un tichet de suport și să ne comunicați adresa IP de la care se va face accesarea.Pachetele de găzduire cu acces SSH sunt destinate în mod special companiilor dar și specialiștilor IT iar pentru acces este necesară o adresă IP statică.Dacă pentru un cont se va solicita în mod repetat adaugarea de adrese IP dinamice, această operațiune poate fi tarifată suplimentar conform tarifelor pentru serviciile adiționale.
Pentru activarea SSL în Wordpress împreună cu CloudFlare este necesar să accesați pagina web CloudFlare după care să va autentificați și să urmați:
1. Accesați butonul "Crypto" 2. La SSL se alege FULL sau FULL (restricted) din Flexible SSL 3. Se acesează domeniultau.ro/wp-admin 4. Se instalează pluginul "CloudFlare Flexible SSL" 5. Se modifică pe CloudFlare înapoi la Flexible SSL (vezi pasul 2)
Cum adaug un domeniu in fisierul hosts al calculatorului ?Windows
Deschideti aplicatia Notepad iar de la File->Open deschideti fisierul Hosts pe care il gasiti dupa cum urmeaza :
Windows 95/98/Me: c:\windows\hosts
Windows NT/2000/XP Pro: c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts
Windows XP Home: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Windows Vista/7/8: c:\windows\system32\drivers\etc\hostsDaca nu puteti edita fisierul, va trebui sa va logati cu ...
Metodele prin care acordăm asistență tehnică clienților noștri sunt:
1. NON-STOP prin tichete de asistență ;
2. De Luni până Vineri în intervalul orar 10 și 18 la numărul de telefon afișat sau prin interfata de LiveChat .3. Accesand serverul de IRC irc.lug.ro parte a asociatiei ProLinux si intrand pe canalul de IRC #chroot
SFAT: Înaine de a contacta unul dintre operatorii noștri puteți accesa secțiunea de Întrebări Frecvente a site-ului ...
Pentru că siguranța datelor stocate pe serverelor noastre ne preocupă permanent, am implementat în cPanel o soluție care vă oferă posibilitatea de a avea tot timpul la îndemână arhive realizate pentru contul dvs. 1. Cum descarc un backup complet pentru contul de găzduire?2. Cum descarc arhiva de emailuri?3. Cum descarc un backup cu fisierele site-ului meu?4. Cum descarc din backup bazele de date a ale site-ului meu?
Railgun inițiază o conexiune sigură între rețeaua CloudFlare și serverul tău de origine prin care se transmit doar diferențele de la ultima interogare. E oarecum similar cu modul în care funcționează encoding-ul video.
Markup-ul website-urilor nu se modifică așa frecvent de la o interogare la alta. În loc să transfere întreaga interogare de la CloudFlare la serverul de origine, Railgun va transfera doar diferențele care au apărut între cele 2 interogări. Aceasta reduce utilizarea de bandă, ...
Pentru a vă putea oferi asistență tehnică trebuie să permiteți accesul de la adresa 86.105.155.130 și să adăugați cheia noastră publica pentru autentificarea SSH : ssh-rsa ...
Sigur, un backup la o bază de date poate fi efectuat din cPanel-ul asociat contului Dvs. de Web Hosting urmând acești pași:
1. Trebuie să vă autentificați în cadrul cPanel, apoi să căutați iconul de Backup din secțiunea Fișiere/Files. Faceți click pe el.
2. La paragraful Databases faceți click pe numele bazei de date la care doriți să efectuați un backup
3. Salvați fișierul ce se va descărca într-o locație sigură la Dvs. pe calculatorul personal.
În acest mod ați reușit să faceți ...
Pentru a putea debloca o adresă IP este suficient sa vă logați in contul de client de pe adresa IP blocata iar deblocarea se va face in mod automat.Daca doriți să deblocați manual o adresă IP, trebuie sa va logați in contul de client si sa accesați din meniu butonul "Firewall" și sa urmați pașii indicați în pagină.
Pentru a descărca un backup al unui cont de email trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe Email Backups 2. Alegeți contul de email si data arhivei pe doriți să o descărcați și click pe Generate Download3. După ce se generează arhiva, descărcați backup-ul dând click pe Download
Pentru a descărca un backup doar al fișierelor trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe File Backups 2. Alegeți care backup doriți să îl descărcați și click pe File Manager3. Alegeți (bifați) fișierele pe care doriți să le descărcați și click pe Download Selected FilesPuteti opta pentru a descărca un întreg folder (de ex. public_html) sau partial (de ex. public_html/site/folder)4. Descărcați backup-ul
Pentru a descărca un backup doar al fișierelor trebuie să parcurgeți următorii pași:1. Navigați la secțiunea JETBACKUP din cPanel și click pe Database Backups 2. Alegeți care baza de date doriți să îl descărcați și click pe Generate Download3. După ce se generează arhiva, descărcați backup-ul dând click pe Download
Daca puteti da ping catre server dar in schimb pe ssh primiti eroarea "Connection closed by [VPS IP]", accesati VPS-ul prin VNC si verificati /var/log/auth.log sau /var/log/secure, dupa urmatoarea eroarea:
error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_rsa_key
error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_dsa_key
error: Could not load host key: /etc/ssh/ssh_host_ecdsa_key
In acest caz folositi comenzile de mai jos pentru rezolvarea problemei :
ssh-keygen -b 1024 -t rsa -f ...
În cazul în care mesajele trimise de pe un cont găzduit la Chroot ajung în SPAM la destinatar trebuie mai întâi să verificați dacă în cPanel, secțiunea Email > Authentication/Autentificare aveți activate opțiunile DKIM și SPF. În cazul în care acestea nu sunt active, vă rugăm să le activați.
Puteți deschide și un tichet de asistență din contul dvs. de client Chroot (accesibil la https://www.chroot.ro/login) și să ne dați mai multe informații legate de problemă cu cazuri concrete (mesaj ...
Dacă folosești Railgun prin cPanel, îl poți dezactiva din panoul de control. În caz contrar, loghează-te în contul tău CloudFlare, accesează secțiunea Performance Settings și dezactivează de acolo Railgun. Te rugăm să raportezi cât mai detaliat problema aici (în engleză).
Accesați https://www-apps.rotld.ro/domadmin/cgi-bin/login?lang=ro
Introduceți datele de autentificare
Nume Domeniu
Parolă
Codul de verificare
AȚI UITAT DETALIILE DE AUTENTIFICARE?În cazul în care nu vă amintiți datele de autentificare solicitați o resetare de parole dând click pe Resetare Parolă? (https://www-apps.rotld.ro/domadmin/cgi-bin/pwrcv?lang=ro)
Adăugați numele site-ului și codul de verificare
Verificați-vă emailul indicat in mesajul de răspuns de la RoTLD (ex.: ...
In cazul in care aveti instalat Windows 10 (posibil si pentru 8 si 8.1) si nu reusiti sa trimiteti mail folosind Outlook 2007 (primiti eroare Sending' reported error (0x800CCC13) : 'Cannot connect to the network. Verify your network connection or modem.') iar datele de configurare pentru Outlook sunt corecte va rugam sa apelati la urmatoarea solutie:
Click dreapta pe butonul de Start din Windows si alegeti Command Prompt (Admin).
Daca nu gasiti aceasta optiune, trebuie sa alegeti: ...
În cazuri foarte rare Outlook descarcă doar un mesaj sau parţial mai multe mesaje.Soluţia pe care noi am gasit-o si care poate rezolva problema este: - se deschide cmd cu drepturi de administrator - se rulează comanda sfc /scannow - se aşteaptă finalizarea procesului de verificare şi se restareaza pc-ul
Dacă providerul Dumneavostră furnizează servicii dual-stack (IPv4 - IPv6) şi nu puteţi trimite email folosit Outlook, Thunderbird sau orice altă aplicaţie vă recomandăm să schimbaţi setările de conectare a clientului de email în 4.sX.chroot.ro (exemplu: 4.s2.chroot.ro), in acest fel veţi accesa serviciile doar pe protocolul IPv4.
CloudFlare e un serviciu externalizat (third party service) pe care Chroot îl oferă clienților săi. CloudFlare oferă un plus de performanță și securitate website-urilor. CloudFlare deține și gestionează o rețea internațională unde stochează automat conținut static, filtrează traficul malware și ajută site-urile la trecerea cu succes peste perioadele cu maxim de vizitatori care solicită suplimentar și altfel ar duce la blocare serviciul de găzduire. În medie, un site se va încărca de două ...
Răspunsul la această întrebare este Da, noi cei de la chroot.ro facem backup zilnic și lunar al conturilor de Web Hosting. Clientii sunt și ei însă obligați la rândul lor să-și facă backup pentru a evita situațiile neplacute. Pentru acest lucru Dvs. ca și client puteți folosi instrumentele de backup prezente în cadrul cPanel, secțiunea Backups.