Chroot.ro

Întrebări Frecvente

Acasă » Întrebări Frecvente »  » Am introdus parola greșit de mai multe ori, ce se întamplă?

Am introdus parola greșit de mai multe ori, ce se întamplă?

 

Pentru serviciile oferite de email, FTP, cPanel, etc, dacă se introduce parola greșit de mai mult de 10 ori consecutiv, adresa IP de pe care s-a încercat acest acces va fi blocată automat de firewall-ul sistemului nostru pentru o perioadă de 15 minute. Această măsură a fost luată pentru a asigura o protecție sporită contului Dvs. de hosting în cazul unor încercări de ghicire a parolelor de acces (de obicei, cei care doresc sa preia un acces neautorizat asupra unui sistem folosesc metode automate - boți).

Sfatul nostru este următorul: Dacă cumva v-ați uitat parola de acces la unul dintre aceste servicii enumerate mai sus (email, FTP, cPanel, etc), vă rugăm să apelați cu încredere la specialiștii noștri prin deschiderea un tichet de asistență tehnică sau, în cazul în care este posibil, să vă resetați parola în loc să pierdeți timp prețios încercând să o ghiciți.

 

Printează acest articol

© 2017 S.C. Chroot Network S.R.L. Toate drepturile rezervate proprietarului.
Termeni și Condiții de Utilizare | Despre Cookie | A.N.P.C. | SOL
Toate prețurile sunt afișate în Euro (€) și nu conțin TVA 19%.